BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Customer Supporter til Ib Andresen Industri A/S
Har du lyst til at arbejde med kundeservice i en international virksomhed, og har du samtidig erfaring fra en produktionsvirksomhed i stålbranchen eller lignende branche
Så er du måske vores nye kollega! Med en ambition om at fortsætte vores igangværende vækst søger vi nemlig en Customer Supporter til vores Steel Solution med base i Langeskov.
Du får gode muligheder for at præge dit arbejde i en udfordrende og til tider hektisk hverdag.
Som vores nye Customer Supporter bliver du ansvarlig for at supportere en given kundeportefølje med kunder i Danmark og Tyskland. I teamet understøtter vi hinanden i opgaveløsningen og går den ekstra mil for at sikre kunderne optimal service, der giver værdi i kundeoplevelsen. Du får dermed en central rolle i udviklingen af vores stærke kunderelationer.
Stillingen refererer til vores Customer Support Manager, og du vil indgå i et team af 11 kolleger i kundecenteret i vores Steel Solution. Kundecenteret er kundens ”single point of contact”, der dels sikrer kunden unik service og dels sikrer korrekt og effektiv ordrebehandling ”in-house”. Du skal trives med at arbejde i et åbent kontormiljø og med dagligt at have dialog med en bred vifte af kolleger, herunder vores kolleger i eksternt salg.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- kundebetjening via telefon og mail,
- ordrebehandling fra ordren lander i huset, til levering hos kunden
- produktionsforberedelse, herunder koordinering med Planlægning
- styring af egne og kundens speditører
- lagerstyring- og disponering i forhold til kundernes forecast
- reklamationsbehandling og sagsbehandling i tæt samarbejde med kunden og afdelingerne i værdikæden
- mødeaktivitet relateret til opgaveansvaret som kundens ”single point of contact”
- KPI-opfølgning på leveringssikkerhed og regnskabsafslutning
- servicering og support til IAI’s interne afdelinger så som produktion, planlægning, salg og økonomi
- generel support og faglig sparring med kolleger
- ad hoc-opgaver og projekter
Vi forventer, at du:
- du er meget selvkørende og kan tage selvstændige beslutninger
- har en relevant baggrund/uddannelse, med praktisk tilgang til løsning af salgssupport- og supply chain opgaver fra beslægtet job og branche
- Gerne erfaring med projektstyring
- i din tætte kundekontakt er serviceminded og rigtig god til at skabe relationer
- deltager i den løbende optimering og udvikling af jobfunktionen
- tilgår opgaverne forretningsmæssigt og ser muligheder fremfor problemer
- følger op på igangsatte aktiviteter på eget initiativ
- er god til at formulere dig i skrift og tale på dansk og engelsk – og gerne tysk, men ikke et krav
- er IT-kyndig og gerne bruger af Excel
- bor i fornuftig køreafstand til Langeskov
Som person er du:
- kvalitetsbevidst, struktureret og ansvarlig af natur
- en teamplayer med gode samarbejdsevner
- nysgerrig efter og opsøgende i forhold til ny viden
- en, som tager dit gode humør med på arbejde, hvilket smitter af på dine omgivelser
- Trives i en omskiftelig hverdag
Er ovenstående noget, du kan se dig selv i, så kan vi tilbyde en arbejdsplads med gode kolleger, kantineordning og personale-/idrætsforening.
Vi sørger for, at du får den bedst mulige introduktion til jobbet og en grundig oplæring i teamets portfolio af opgaver.
Ansøgning
Vedr. beskyttelse af persondata (GPDR)
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter, du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.
For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor på link
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kerteminde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ConfidenceSearch, Helgavej, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6067133