Hardware Engineer til revolutionerende automatiseringsløsninger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du faglært indenfor hardware med overbygning som ingeniør? Har du 3+ års erfaring med installation, systemdesign og test af elektronisk udstyr? Og er du typen der får systemer til at hænge sammen og fungere? Så er det måske noget for dig at blive hardware engineer hos Unicontrol!

Unicontrol har revolutioneret 3D-maskinstyringssystemer til gravemaskiner, dozer og wheel loaders og har gjort maskinstyring tilgængelig for flere entreprenører. Vi har en stærk vision om meget høj brugervenlighed, og vi kombinerer standard tilgængelig hardware med vores egen brugervenlige software. Vi blev etableret i 2018 og har fået stærke og prominente investorer fra robotbranchen, og vokser hurtigt. Gravemaskiner var begyndelsen, og i dag har vi automatisringsløsninger til hele entreprenørbranchen. Vi tilbyder en stilling, hvor du vil være en vigtig spiller i udvidelsen af hvor vores innovative løsninger kan bruges!

Om jobbet

Som hardware engineer får du en nøglerolle i vores hardware team, der sørger for at systemerne virker i praksis og løbende opdateres med nye systemkomponenter. Du samarbejder med softwareudvikling, kundesupport og kvalitet om at finde løsninger, og optimerer løbende vores systemer med blandt andet test af eksisterende og nye systemelementer.

Du får en rolle som lidt af en blæksprutte, og vil skulle holde mange bolde i luften på samme tid. Arbejdet spænder fra arbejde med udvikling af nye systemer, over installationsdesign, til kvalitetsarbejde. Din rolle er at sikre, at vi har intuitivt brugervenlige løsninger med beskrivelser af hvordan komponenter som f.eks. sensorer, controller og kabler bindes sammen til en samlet løsning.

Dine primære opgaver vil være:

  • Analysere og teste eksisterende og nye systemkomponenter, som f.eks. sensorer og installationskomponenter
  • Design, teste og dokumentere integrationer/snitflader
  • Fejlfinding ift. service og reklamationer
  • Deltage i at fastlægge og vedligeholde installations- og systemdesign samt kvalitetsstandarder
  • Tilpasse systemdesigns i 2D/3D
  • Deltage i projekter med kolleger, kunder og leverandører
  • Skrive kortfattede tekniske rapporter for test af systemkomponenter
  • Forventeligt 10 dages rejsearbejde pr. år
Din profil

Den optimale profil til jobbet er en person der arbejder struktureret og som har det bedst med at være hands-on. Du løser problemer ved hjælp af dine faglige kompetencer og bruger din ingeniørbaggrund til at sætte struktur og søge ny viden fra leverandører.

Da vi arbejder med standard hardware komponenter, skal du have lyst til at finde løsninger med de komponenter, der kan sources fra leverandører, fremfor at udvikle egne elektroniske enheder. Du er typen der får ting til at fungere, og motiveres af at holde alting så simpelt som muligt og to-the-point. Du er sikkert typen der kan se løsningen før den er udført og arbejder derfor effektivt – samtidig med at du kan lide at have det sjovt i løbet af arbejdsdagen.

Du er en god kollega, som kommunikerer klart og tydeligt overfor både kolleger, kunder og leverandører.

Nøglepunkter ift. din profil:

  • Faglig baggrund som elektronikfagtekniker, mekaniker eller lignende
  • Evt. B.Sc. i elektronik, mekanik eller mechatronics
  • 3+ års erfaring fra hardwareudvikling/-udvælgelse af elektroniske systemkomponenter
  • Erfaring med trouble-shooting og at få systemer til at virke
  • Gerne erfaring med at arbejde både ift. kolleger, kunder og/eller leverandører
  • Forståelse for sensor teknologi, CAN bus, GNSS og Ethernet er en fordel
  • Kendskab til små 2D/3D konstruktionstegninger i CAD er en fordel.
  • Engelsk på et rimeligt teknisk niveau
Vi tilbyder
  • 20 kolleger i produktudvikling, der er klar til at byde dig velkommen i vores team
  • En chance for at få en nøglerolle i en virksomhed i vækst på et meget interessant tidspunkt
  • Fantastisk holdånd og kollegaer, der er klar til at give en ekstra indsats for at få fælles succes
  • Spændende tekniske udfordringer, der løser reelle problemer worldwide
  • Stor indflydelse på eget arbejde og fleksibilitet fra virksomhedens side
  • Lækker frokostbuffet og fredagsbar

Kontakt vores HR-Partner Per Schorling, Proces Support A/S på +45 23325825 for en hurtig vurdering af din profil i forhold til jobbet eller ansøg nedenfor med dit CV og ansøgning på linket herunder.

Vi gennemgår ansøgere løbende og indkalder til samtale når den rette melder sig. Vi opfordrer dig derfor til at søge så hurtigt som muligt.

Unicontrols fokus er at bruge avancerede teknologier og gøre dem så brugervenlige som muligt. Vores teknologi er baseret på sensorer med høj præcision, der er installeret på entreprenørmaskiner, som styres af vores avancerede software. I øjeblikket er vi 45 medarbejdere, og vi er aktive i 26 lande rundt om i verden gennem partnere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Unicontrol ApS, Unsbjergvej 4, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://unicontrol.io/da/jobs/?hr=show-job/145365&linkref=102254&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5822146

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet