Led dit team og sikre førsteklasses kundeservice som Customer Support Manager

Profilbillede
dato

Customer Support Manager

Har du lyst til at være leder i et kundeservicecenter i en international virksomhed, og har du samtidig kommercielt flair og erfaring fra lignende stilling?

Så er du måske vores nye leder! Med en ambition om at fortsætte vores igangværende vækst søger vi nemlig en Customer Support Manager til vores Steel Service Center

Som Customer Support Manager får du en central rolle, hvor du leder et dynamisk team på 12 medarbejdere i kundeservicecentret. Vi søger en kommercielt mindet leder, der er robust, motiverende og inkluderende. Du vil være ansvarlig for at styre dit team og organisationen gennem mange fremtidige forandringer, og sikre at vi fortsat leverer en førsteklasses kundeservice.

Som vores nye Customer Support Manager bliver du ansvarlig for at teamet supporterer en kundeportefølje med kunder i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland. I teamet understøtter vi hinanden i opgaveløsningen og går den ekstra mil for at sikre kunderne optimal service, der giver værdi i kundeoplevelsen.

Dine ansvarsområder vil bl.a. være:

  • Ledelse og Motivation: Inspirere, motivere og inkludere dit team, skabe et positivt og produktivt arbejdsmiljø. Udvikle medarbejdernes kompetencer gennem coaching og træning.
  • Forandringsledelse: Lede teamet og organisationen gennem forandringer, sikre en glidende overgang og implementere nye processer effektivt.
  • Kommercielt fokus: Arbejde tæt sammen med de eksterne sælgere og andre afdelinger for at sikre en kommerciel tilgang til kundeservice, bidrage til virksomhedens vækst og succes.
  • Performance Management: Opsætte og følge op på KPI'er, sikre at teamet når sine mål og leverer høj kundetilfredshed.
  • Problemhåndtering: Tage ansvar for komplekse kundeproblemer/reklamationer, sikre hurtig og effektiv løsning samt forebygge fremtidige problemer.
  • Procesoptimering: Identificere og implementere forbedringer i arbejdsgange og processer ifm. med nyt ERP-System, for at øge effektiviteten og kvaliteten af kundeservicen

Kandidaten:

  • Uddannelse/baggrund: Relevant uddannelse inden for salg/kundeservice
  • Erfaring: Nogle års erfaring i en lederrolle inden for kundeservice eller en lignende kommerciel rolle.
  • Kommercielt mindset: Stærk forståelse for forretningsmæssige mål og evne til at integrere disse i kundeserviceaktiviteter.
  • Lederskab: Dokumenteret evne til at lede og motivere teams, stærke kommunikative evner og erfaring med at inkludere medarbejdere.
  • Robusthed: Evne til at håndtere pressede og komplekse situationer, beslutsomhed og gennemslagskraft.
  • Forandringsledelse: Erfaring med at lede teams gennem forandringsprocesser, herunder implementering af nye systemer, processer og arbejdskultur.
  • Tekniske færdigheder: Er erfaren bruger af gængse it-værktøjer og ERP-systemer
  • Proaktiv og løsningsorienteret: Evne til at tage initiativ og finde løsninger på udfordringer.
  • Empatisk og inkluderende: Stærke interpersonelle færdigheder, evne til at skabe et samarbejdende og støttende arbejdsmiljø, med humor og humør
  • Kommunikativ: Klare og effektive kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt i dansk og engelsk – og gerne tysk, men ikke et krav.

Er ovenstående noget, du kan se dig selv i, så kan vi tilbyde en arbejdsplads med gode kolleger, kantineordning og personale-/idrætsforening.
Vi sørger for at du får den bedst mulige introduktion til jobbet og en grundig oplæring i teamets port folio af opgaver.

Ansøgning
Vedr. beskyttelse af persondata (GPDR)
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter, du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor på linket

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ConfidenceSearch, Helgavej, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-08-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6067960

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet