Lønbogholder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at blive en del af en faglig stærk afdeling, samt medansvarlig for regnskabsmæssige opgaver relateret til timeløn og gager?

Virksomheden
Ib Andresen Industri er en førende international leverandør inden for bearbejdning og formgivning af stål. Sammen med vores kunder udvikler vi skræddersyede stålløsninger, og samarbejder med kunder fordelt på en række forskellige markeder og brancher. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø med en uformel og ærlig omgangstone, hvor nøgleordene er godt samarbejde, personlige udviklingsmuligheder og respekt for den enkelte. Koncernen har produktionsfaciliteter i Danmark, Norge og Sverige, og beskæftiger ca. 600 medarbejdere.
Læs mere på
www.iai.dk

Om jobbet
Som lønbogholder er der tale om en administrativ specialistrolle med selvstændige arbejdsopgaver. Der er gode sparringsmuligheder direkte på opgaverne, som løses i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i organisationen.
Derudover vil der også kunne være andre administrative opgaver i økonomiafdelingen og receptionen

Jobbet er en deltidsstilling på ca. 25 timer pr. uge.

Reference er til økonomichefen.


Dine primære opgaver bliver:

  • Lønkørsel – for timelønnede og funktionærer
  • Registrering/bogføring af timer i ERP-system
  • Lønafregning og -afstemning
  • Vedligeholdelse af stamdata
  • Sikre overholdelse af overenskomster, herunder vejlede og rådgive organisationen omkring løn- og overenskomstspørgsmål
  • Refusionsansøgninger
  • Diverse indberetninger til Danmarks statistik, pensionsselskaber og myndigheder
  • Ajourføring af lønrelaterede statistikker
  • Diverse ad-hoc opgaver – herunder deltage i andre opgaver i økonomifunktionen og receptionen

Du bliver en del af en velfungerende afdeling, hvor der er gode muligheder for sparring ved løsning af opgaverne og hvor vi understøtter hinanden og løfter opgaverne i flok i afdelingen som helhed.
Vi sørger for, at du får den bedst mulige introduktion til jobbet og en grundig oplæring i opgaverne. Vi kan garantere dig en sjov, men travl hverdag.

Vi forventer, at du:

  • Du har erfaring med lønsystemer – gerne Lessor, men ikke et krav
  • Du er ansvarlig, selvkørende, struktureret, faglig velfunderet, og formår at planlægge og koordinere din arbejdsdag i detaljer.
  • Du er en teamplayer med gode samarbejdsevner, men også kan/vil løse dine opgaver selvstændigt
  • Du er nysgerrig og opsøgende i forhold til ny viden.
  • Du tager dit gode humør med på arbejde, hvilket smitter af på dine omgivelser
  • Du er godt til at formulere dig på skrift og i tale på dansk og engelsk

Er ovenstående et job, du kan se dig selv i, så kan vi tilbyde en fantastisk arbejdsplads og et stærkt team med rigtig god trivsel, kantineordning og personale-/idrætsforening.

Tiltrædelse:
Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person. Der vil løbende blive holdt samtaler.

Ansøgning:
Vedr. beskyttelse af persondata (GDPR)

For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor på linket

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ConfidenceSearch, Helgavej, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928983

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet