BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Logistikassistent med flair og interesse for ERP-systemer
Virksomheden
Ib Andresen Industri er en førende international leverandør inden for bearbejdning og formgivning af stål. Sammen med vores kunder udvikler vi skræddersyede stålløsninger, og samarbejder med kunder fordelt på en række forskellige markeder og brancher. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø med en uformel og ærlig omgangstone, hvor nøgleordene er godt samarbejde, personlige udviklingsmuligheder og respekt for den enkelte. Koncernen har produktionsfaciliteter i Danmark, Norge og Sverige, og beskæftiger ca. 600 medarbejdere.
Læs mere på www.iai.dk
Vil du være en del af et logistikteam, hvor service har højeste prioritet?
Så søger vi til Logistikafdelingen i vores Stålløsninger i Langeskov, netop nu en ny kollega. Du bliver del af et logistikteam, og vil få en ret stor kontaktflade til kolleger i både produktionen og på lageret, samt til en bred vifte af samarbejdspartnere i virksomheden, foruden kontakten til speditører.
I 2024 vil din primær rolle være at blive uddannet superbruger i vores nye ERP-system IFS, hvor du får en grund oplæring, og skal være med til at implementere det nye system, samt oplære dine kolleger
Derudover vil du få en daglig dialog med samarbejdspartnere omkring varemodtagelse og forsendelse, booke transporter, klarmelde ordrer hos kunder og hjælpe til med guidning af lastvognchauffører, som ofte har en udenlandsk baggrund.
Du vil også skulle deltage i afklarende møder med kolleger omkring reklamationsbehandling, nye produkter mv. og bidrage til løbende forbedringer af processerne i teamet. Der skal være fleksibilitet i forhold til arbejdstider, da vi skal kunne servicere i udvidet tidsrum fra kl. 06.00 - 16.00.
Vi forventer, at du:
- har nogen erfaring fra en lignende stilling og gerne en relevant uddannelse inden for lager-/logistikområdet.
- har kendskab til forskellige ERP-systemer, samt lager-/logistiksystemer.
- forstår tankegangen omkring det at skabe flow i processer.
- kan holde hovedet koldt i pressede situationer.
- er villig til at håndtere udfordringer med udenlandske transportører.
- er bruger af gængse it-værktøjer samt læser og forstår engelsk og gerne tysk, men ikke et krav
Som person er du:
- struktureret i dine arbejdsgange
- robust i en turbulent hverdag
- i stand til at favne bredt
- imødekommende og samarbejdsorienteret
Er ovenstående noget, du kan se dig selv i, så kan vi tilbyde en fantastisk arbejdsplads, gode kolleger, kantineordning og personale-/idrætsforening.
Vi sørger for at du får den bedst mulige introduktion til jobbet og en grundig oplæring i teamets portfolio af opgaver.
Ansøgning:
Da vi arbejder sammen med konsulent Kenneth Toftdal fra virksomheden Confidence Search, bliver du stillet videre til deres hjemmeside for at søge stillingen.
Vedr. beskyttelse af persondata (GPDR)
For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Så send os din ansøgning via knappen ”Søg stillingen” nedenfor.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kerteminde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ConfidenceSearch, Helgavej, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5925240