Pluk/pak medarbejdere med administrativ forståelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du god erfaring med logistik og lager, samt haft fingrene i administrative opgaver? Så har vi jobbet til dig hos Ib Andresen Industri i Langeskov

Bliv en del af Ib Andresen Industri

Vi søger logistikmedarbejdere, som har solid erfaring med lagerarbejde bestående af pluk/pak, køre med truck og stabler samt erfaring med lettere administrativ arbejde. Det er et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse på daghold ved Ib Andresen Industri A/S i Langeskov.


Som kommende medarbejder bliver du en del af et ambitiøst team, hvor stemningen er god og der er et godt arbejdsmiljø hvorfor teamspirit danner rammerne for arbejdsdagen. Omhyggelighed og fokus er nogle af de bærende nøgleord på arbejdspladsen og din opgave bliver derfor at opretholde disse.

Ib Andresen Industri er en virksomhed med et godt renommé, og du kan se frem til en god og social arbejdsplads.

Om jobbet

Jobbet indebærer bl.a. pluk og pak opgaver og klargøring til forsendelse. Derudover vil der være lettere administrative opgaver, hvor man skal varetage kontrol af varer på lastbiler inden forsendelse og inden aflæsning samt diverse ad hoc opgaver.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. bestå af at læsse og losse lastbiler og have et tæt samarbejde med produktionen. Der kører man varer frem og tager imod emner, som kommer fra produktionen, og sørger for de kommer videre i processen eller til forsendelse.

Ib Andresen Industri tilbyder en dynamisk og alsidig hverdag, og det forventes, at du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt på arbejdspladsen. Du bliver en del af et ambitiøst team, hvor god stemning og et godt arbejdsmiljø danner rammerne for arbejdsdagen. Omhyggelighed og fokus er nogle af de bærende nøgleord på arbejdspladsen, og din opgave bliver derfor at opretholde disse.

Du kan forvente at arbejde med følgende:

  • Truckkørsel og stabler
  • Pluk-/pak opgaver
  • Varebestilling
  • Lettere administrative opgaver
  • Registrering af materialer/dele i deres IT-system.
  • Pakke kit til forsendelse
  • Modtagelse og aflæsning af materialer

Dertil vil du også skulle være klar til at hjælpe til, hvor behovet skulle opstå.

I opstartsfasen vil du naturligvis modtage grundig introduktion til arbejdsopgaven og relevante systemer.

Om dig

Du har en logistisk baggrund og har erfaring med IT samt administrative opgaver. Du har lyst til at blive en del af et stærkt hold samt bidrage med dit gode humør og gå på mod. Det vigtigste er, at du går til opgaverne med oprejst pande, er omstillingsparat og klar til at tage fat. Du har mulighed for at træde til – også med kort varsel. Derudover er du frisk på aktive og forskelligartede lageropgaver.

Ydermere ser vi gerne, at du:

  • Erfaring med stabler
  • Har erfaring med lettere administrative opgaver
  • Har en baggrund som logistikmedarbejder eller lign.
  • Erfaring med lager/produktion

Dette forventer vi af dig:

  • Har truckcertifikat og kørekort B
  • Besidder grundforståelse for IT-systemer
  • Kan dansk i skrift og tale

Praktisk info og proces

Vikariat: Vikariat med mulighed for fastansættelse – med opstart hurtigst muligt.

Arbejdstider:

Mandag til torsdag kl. 06.54-15.00 og fredag kl. 06.54-14.00

Arbejdslokation: Du kommer til at få din daglige gang hos virksomheden beliggende i Langeskov.

Sådan ansøger du

Tryk på "ansøg nu" og opret din profil, husk at uploade CV.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning + CV.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Moment A/S, Dtc Torvet, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955677

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet