Receptionist

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Serviceminded receptionist til Ib Andresen Industri
Til vores reception søger vi en serviceminded og positivkollega, som brænder for at give en god service til både kunder, samarbejdspartnere og kolleger i organisationen.

Har du lyst til både at give en god personlig service og have en række administrative ansvarsområder ved siden af, så har vi måske jobbet til dig!

Dine vigtigste opgaver bliver

• Telefonpasning

• Gæstemodtagelse og mødebooking

• Ind- og udgående posthåndtering

• Udgivelse af dagligt informationsbrev

• Koordinering og planlægning af alle mærkedage

• Indkøb af kontorartikler

• Korrekturlæsning på diverse tekster, herunder artikler til vores personaleblad

• Administration af bookinger hos fysioterapeut

• Diverse ad-hoc opgaver – herunder rejsebestillinger, udlæg, salg af madbilletter, udlån af firmabiler, Brobizz, mødelokalebooking m.v.

Vi forventer, at du:

• har tidligere erfaring inden for reception eller kundeservice

• har en positiv, imødekommende og venlig attitude over for gæster og kolleger

• har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på både dansk og engelsk

• evner at håndtere flere opgaver samtidigt - og bevarerroen i travle perioder

• er vant til at bruge Office-pakken og ikke bange for it

• er fleksibel og tilpasningsdygtig, og hjælper gerne til, hvor der er behov i organisationen

• har en professionel og præsentabel fremtræden

• er problemløser og initiativtager

• både kan arbejde i teams og selvstændigt

• har humor og godt humør, som smitter af på dine omgivelser.

Er ovenstående et job, du kan se dig selv i, så kan vi tilbyde en attraktiv arbejdsplads, gode kolleger, kantineordning og personale-/idrætsforening. Virksomheden ligger tæt på motorvejen og togforbindelsen.

Vi sørger for, at du får den bedst mulige onboarding til jobbet og virksomheden.

Arbejdssted og åbningstider
Arbejdsstedet er Langeskov.

Receptionens åbningstider er 07.30-16.00 mandag til torsdag og 07.30-15.00 fredag, hvor du vil indgå i et samarbejde med en kollega, som vil være din backup ved pauser, fravær og ferie.

Sprog
Du taler og skriver dansk på højt niveau og kan begå dig professionelt på engelsk og gerne på tysk – sidstnævnte sprog er dog ikke et krav.

Gage og benefits
Til den rette kandidat tilbyder vi en attraktiv lønpakke indeholdende en fast gage, pension, fritvalgskonto, sundhedsforsikring, mobiltelefon samt mulighed for bonus.

Tiltrædelse
Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person. Der vil løbende blive holdt samtaler.

Ansøgning
For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "Søg stillingen" neden for på linket

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ConfidenceSearch, Helgavej, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6024638

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet