BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du pædagog, eller bliver det i januar, kan du nu overveje, hvor din fremtidige arbejdsplads skal ligge.
Trives du i en hverdag, med respektfuldhed, højt til loftet og glad stemning? Så er det måske nu, at du skal hive teltpælene op og søge nye udfordringer.
Vi søger en pædagog på 37 timer til Blå planet, som er Mælkevejens vuggestue. Du vil have arbejdssted i en pavillon der ligger lidt væk fra resten af huset. Pavillonen er opdelt i 2 stuer af 10 børn med 3 personaler på hver stue. Hvert halve år er der også en PA-elev tilknyttet stuerne. Kig endelig forbi hvis du har lyst.
Blå planet består i alt af 6 grupper med mellem 10 og 19 børn på hver stue. Vi har en kærlig, respektfuld og omsorgsfuld tilgang til børnene og deres familier. Det er vigtigt for os at se det store billede, hvor vi udforsker alle aspekter i barnets liv i samarbejde med forældrene for at sikre, at alle børn får et godt børneliv hos os.
Mælkevejen blev etableret i 2013 ved en sammenlægning af 3 eksisterende børnehaver og en nyetableret vuggestue. Mælkevejen er en integreret institution med plads til over 250 børn. Geografisk ligger vi 10 min. fra Odense i bil, og med rigtig gode muligheder for offentlig transport.
Mælkevejen er opdelt i:
- Blå Planet som er en vuggestue med plads til 75 børn
- Rød Planet med plads til 70-75 børn i alderen 3-5 år
- Grøn Planet med plads til 70-75 børn i alderen 3-5 år
- Gul Planet med plads til 70-75 førskolebørn i alderen 5-6 år
- Hvid Planet som er vores busbørnehave med 24 børn i alderen 3–5 år
Vi kan tilbyde dig
- En fast stilling med søde og imødekommende kolleger
- Et arbejdsmiljø, hvor det meste er muligt
- Glade og fagligt velfunderede kollegaer, der ser muligheder
- Byens største Himmelrum til små raske fødder, der kan løbe stærkt
- Byens sødeste unger
- At arbejde med projekter/temaer, årshjul, dokumentation og evaluering
- En anerkendende og imødekommende leder
- En let og frisk omgangstone mellem personale og ledelse samt personalet imellem
Vi søger en kollega der er:
- Uddannet pædagog, eller tæt på
- Fleksibel, har overblik og er god til at strukturere og organisere
- Topmotiveret i samarbejdet med de øvrige medarbejdere, for at løse kerneopgaven.
- Ser forældrene som vigtigste samarbejdspartnere og inddrager dem aktivt i barnets hverdag
- Stærk i sin kommunikation med forældre, kolleger og ledelse
- Positiv og engageret i arbejdet med børn og voksne
- Stabil og kan tage ansvar
- Loyal over for beslutninger
- Smilende og udadvendt overfor alle
Det forventes, at du deltager i aftenmøder i form af personalemøder og forældremøder, samt enkelte andre arrangementer uden for normal åbningstid, i alt ca. 12-13 gange om året, som er indlagt i årsnormen.
For yderligere information, eller en rundvisning, kontakt pædagogisk leder Morten Petersen på tlf. 29 27 85 74 eller på mail, mope@kerteminde.dk.
Se også vores hjemmeside: www.dagtilbud-syd.dk
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst på området.
- Nyuddannede pædagoger får 1 løntrin og bliver aflønnet på løntrin 27.
- Pædagoger med 2 års erfaring får 2 løntrin og aflønnes på løntrin 28.
- Diplommoduller, der er relevante i stillingen, aflønnes således:
30 ECTS point giver 8.361 kr. årligt.
60 ECTS point giver 16.092 kr. årligt.
Derudover forhandles der altid individuel løn ved den årlige lønforhandling i august.
Ansøgning, CV og relevante bilag sendes senest den 10.10.2024 Vi indkalder løbende til samtaler, dog senest uge 43. Vi håber, at du kan starte 1. december 2024 eller snarest derefter.
Kerteminde Kommune ligger i det nordøstlige Fyn i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.
Kommunen har ca. 1.800 medarbejdere, der arbejder ud fra vores særlige kerneværdi, som er fællesskab, hvor vi både er tæt på hinanden og på borgerne.
Udover fællesskabet prioriterer og arbejder vi også med vores øvrige værdier i dagligdagen: Kvalitet, Nærvær, Udvikling og Trivsel. Herudover er dialog og samarbejde nøgleord, der kendetegner god ledelse i Kerteminde Kommune.
Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder, og vi er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.
Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.
Kerteminde Kommune ligger i det nordøstlige Fyn i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.
Kommunen har ca. 1.800 medarbejdere, der arbejder ud fra vores særlige kerneværdi, som er fællesskab, hvor vi både er tæt på hinanden og på borgerne.
Udover fællesskabet prioriterer og arbejder vi også med vores øvrige værdier i dagligdagen: Kvalitet, Nærvær, Udvikling og Trivsel. Herudover er dialog og samarbejde nøgleord, der kendetegner god ledelse i Kerteminde Kommune.
Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder, og vi er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.
Hvis du i dit nye job er IT bruger, kan der i forbindelse med din ansættelse være krav om, at du identificerer dig med dit MitID, du vil i så fald kontaktes herom.
Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6faa2dde)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kerteminde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Kerteminde Kommune, Grønvangen, 5550 Langeskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103239